niedziela, 16 grudnia 2018

Szydełkowo - w klimacie przedświątecznym

Przede wszystkim bardzo dziękuję za odwiedziny i obserwowanie! Szczerze mówiąc powracając do blogowania po tak długim czasie byłam przekonana, że nie będzie już nikogo, kto zechciałby mnie tutaj odwiedzać. Dużo się pozmieniało od czasu facebooka, sama się na niego zresztą przeniosłam, dlatego raz jeszcze serdecznie dziękuję odwiedzającym i obserwującym :)
Dzisiaj chciałabym się z Wami podzielić świątecznym klimatem moich dziergadełek szydełkowych. W tym roku, powstały nowe prace, ale to dopiero Wam pokarzę, nie jest ich dużo, ale mam nową firankę i nowe bombki, troszkę świeżych gwiazdek, wszystko to połączę z tym co już możecie zobaczyć na dzisiejszych zdjęciach.








Już się nie mogę doczekać choinki, lampeczek, tych wszystkich dekoracji!

6 komentarzy:

  1. Śliczne te szydełkowe gwiazdki i bombki. Podziwiam bo w tej dziedzinie szydełkowej to ja słaba jestem. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  2. Och jak cudnie, zdolne masz paluszki i czarujesz tym szydełkiem :) takie ozdoby nigdy nie wyjdą z mody :) Brawo! a ta dekoracja choinkowa to tez własnej roboty? zrób prosze zdjęcie dzienne :) wygląda zjawiskowo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Prawdziwe cudeńka, pełne świątecznego uroku i finezji. Podziwiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. cudne są te świąteczne ozdoby! pozdrawiam i życzę Radosnych Świąt:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Agatka, tak się cieszę, ze znowu blogujesz. Śliczne robótki i taki styl pisarski, że ach... ciepło rozlewa się po serduchu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ewa, dzięki za odwiedziny, komentarz i zaktywizowanie mnie. Kiedyś prowadzenie bloga sprawiało mi tyle przyjemności, mam nadzieję że ten czas wróci :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję i zapraszam ponownie.